Selasa, 14 Oktober 2014

CUKA EPAL KEMAL KURKER



RM 18 / BOTOL 


KANDUNGAN --500ML 

 Khasiat cuka epal ialah:


1. Memecahkan molekul lemak dan secara tidak langsung membantu proses penurunan berat badan.
2. Menyembuh berbagai penyakit atau masalah kesihatan, seperti alergi (disebabkan oleh binatang kesayangan, makanan atau persekitaran), jangkitan sinus, selesema, jerawat, kolesterol tinggi, keletihan yang kronik, sakit ulu hati, sakit tekak, dermatitis, artritis (bengkak sendi), gout dan menurunkan tekanan darah tinggi.



1. Meningkatkan kadar metabolisma badan menyebabkan kadar pembakaran lemak lebih tinggi dari biasa. Ini akan memberikan anda lebih tenaga dan menurunkan berat badan.
2. Menurunkan kadar kolestrol dan kadar triglyceride dalam badan. Ini membantu menurunkan berat badan disebab oleh lemak.
3. Jika diambil sebelum makan, anda akan lebih cepat berasa kenyang. Epal cider juga akan melambatkan rasa lapar.

 
Jika anda memilih untuk turunkan berat badan secara tradisional, epal cider adalah jawapannya. Kita agak bimbang dengan kesan jangkamasa panjang pelbagai ubat kurus baru dicipta yang terdapat di pasaran.

 
Pengambilan Cuka plus madu, beserta senaman dan menjaga pemakan adalah cara yang betul untuk menurunkan berat badan secara tradisional.

 
Kepada yang tidak mengalami berat badan yang berlebihan jangan risau, pengambilan apple cider tidak akan menjadikan anda kurus kering kerana yang dipecahkan adalah lemak bukan tisu otot anda.



"Terjemahan Dalam Sunan Ibnu Majah, daripada Ummu Said r.d. dari Nabi SAW. "Sebaik-baik hidangan makanan ialah KHAL(CUKA DARI BUAHAN). Ya Allah berkatilah KHAL, sesungguhnya KHAL itu adalah makanan para nabi terdahulusebelum aku dan jangan terputus KHAL dalam suatu rumah." (Hadis dikeluarkan oleh Ibnu Majah, 3318)."







Tiada ulasan:

Catat Ulasan